BVB CROKY CUP

klenne

Re: BVB CROKY CUP

Bericht door klenne »

Had voor deze match 2 matchen gezien en dan zitte tege iedereen te zegge da ze een goei ploeg hebbe dees jaar.. Hopelijk kijke die manne deze avond niet naar den RTV !!!

Onze spits had precies geen kl*t* goesting , gaan we mee onze smurvenploeg nog op lange ballen spele :shock:
Tege Aalst nix van gezien !! Sta da opeens ne andere keeper in de goal wnt mee alle respect maar dees was een bekermatch he mannekes geen vriendematche he !!! Heist is betekom niet :roll:
KSKH

Bericht door KSKH »

Curtis gaat ook nog wel serieus wa kaarten pakken vrees ik. Oké, ze maakte veel fouten op hem. Maar bij momenten
den bal 20-30 sec bijhouden en ne man of vier willen dribbelen en dan nog is me een hakje passen. Ja, dan moet ge ni
verschieten vindek dat ze stevig op u doorgaan als ge den tegenstander belachelijk wilt maken. En zoals Hesteneer al zei,
hou het simpel want we waren nergens.

De gele kaart dat hij kreeg was zeker verdiend.

Achja, wil zeker ni 1 speler de zwarte piet doorschuiven want zo valt er over elke speler wel iets te zeggen onder andere nr 18 :lol:
hesteneer

Bericht door hesteneer »

waar was Grant trouwens? allee...kheb hem wel zien zitten...maar was hij geblesseerd?
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

hesteneer schreef:waar was Grant trouwens? allee...kheb hem wel zien zitten...maar was hij geblesseerd?
Niet in de selectie. Plaatsen zijn duur. Geen 7 man meer op de bank, maar slechts 4. Kern van 20+.
hesteneer

Bericht door hesteneer »

dan stel ik voor dat Tambeur terug naar de 2 verhuist tot als Wijns terug is en Grant centraal speelt + de kapiteinsband terug krijgt, want die rechts back van ons bakte er weinig tot niks van. Te pas en te onpas naar voren gaan, manneke voorbij trachten te gaan...het is hem ni 1x gelukt. Sorry, maar Tambeur op die positie is 6x zo goe. Trouwens ne speler die 3 weken bij de club speelt kapitein maken...hmmm...heb ik mijn bedenkingen bij!!!!
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Blij met bovenstaande reacties: dan ben ik niet de enige die het zag ! Bovendien geeft het mij de kans verder te zwijgen.
Toch dit nog: dit was, ook gezien het formaat van de tegenstander, het slechtste wat ik de laatste tien jaar zag !
eSKaa

Bericht door eSKaa »

Ik moet dus niet rouwig zijn dat ik er niet bij was. Ik schrik wel van de reacties. Als ik van sommige mensen hier reacties lees, mensen die normaal zeer gematigde commentaren geven, dan zal het écht wel slecht geweest zijn.
Ik hoop dat dit een 'foutje in het parcours' was, want de voorbereidingsmatchen die ik zag waren best goed. Woensdag tegen Hoogstraten graag een signaal dat het anders kan. Ook al is het een oefenmatch.
Kwestie van wie er op het veld staat: de besten moeten spelen. Misschien hebben er enkelen nu laten zien dat ze er toch nog niet klaar voor zijn. Ivm de kapiteinsband: Als Grant én Webers en Wijns er niet bij zijn, dan moet iemand die band dragen he..

Nu graag nog een oefenmatch tegen een tegenstander van kaliber, één van de laatste weken.
hesteneer

Bericht door hesteneer »

Toch ook nog even 3 dingen:
*het veld was echt wel rotslecht. Gras stond volgens mij 8cm te hoog
*als je een conversatie kan voeren met de pé, die aan de overkant stond, wil zeggen dat er niet veel ambiance was :)
*blijkbaar moet ne mens echt zijn woorden wikken en wegen als ge op tribune zit...

#optribunezittenisgoevoorenekeer
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Ook nog iets dat van mijn lever moet:

- Grant zelfs niet in uw selectie opnemen
- Lahaye op de bank zetten voor iemand die omzeggens uitsluitend in provinciale gespeeld heeft... Effekens de referentie leggen voor het niveau van een keeper tweede klasse: Olieslaegers, Ruttens, Van den Bosch... Lahaye heeft dat in zich (zie zijn CV en de wedstrijden die hij tot nu toe speelde). Die gast speelde verleden jaar nog Kampioen in vierde klasse met een Waalse ploeg die dit jaar in de tweede amateurklasse aantreedt, die maakt nu lange verplaatsingen om op de bank te zitten !
- Ventose stelselmatig na de eerste helft vervangen: twee jaar Beerschot, in de verkiezing speler van het jaar tweede en derde geeindigd ! Laat die staan zodat zijn vertrouwen en integratie in het elftal kan toenemen !
- Deflem op de bank... Ok als daar iemand staat die beter is maar dat blijkt niet te zijn.

Of is het de bedoeling die mannen weg te jagen ?

Wat ik hier aanhaal is uitsluitend de verantwoordelijkheid van de trainer. En neen, ik ben niet nostalgisch naar de tijd van Cis, ik heb helemaal niks tegen Keleman maar ik meen in alle bescheidenheid dat hij wat inschattingsfouten maakte... Soit, men is nooit de oud om te leren.
klenne

Bericht door klenne »

Kga hier geen namen noemen maar daar is ene ingevallen wie heeft dieje in godsnaam gaan scouten ??!!

In de oefenmatchen zl slecht ik zeg het nog tege dieje da neffe mij zat en na 5 minute had dieje ook genoeg gezien... En da zit dan bij de beste 15 :shock: geweldig dure plaatsen mijn gedacht :roll:

En idd tis nu ni de moment om gaan te panikeren maar het is verdomme spijteg da ge al uit den beker ligt !!!
hesteneer

Bericht door hesteneer »

ja maar davila, het is niet omdat je verre verplaatsingen maakt dat je moet spelen hé.
In mijn ogen heeft de keeper gisteren niks misdaan omdat hij ook geen bal heeft moeten pakken...want ge moet een kat een kat noemen, die doelpunten van turnhout waren puur geluk. zelfs courtois had tegen die tweede (zogezegde wereldgoal) niks kunnen doen. Das gewoon ne slechte voorzet.

Maar tis zoals klenne zegt: als de plaatskes toch zo duur zijn zoals gezegd wordt, is het wel de bedoeling dat de beste spelen....
Danny

Bericht door Danny »

DAVILA schreef:Ook nog iets dat van mijn lever moet:

- Grant zelfs niet in uw selectie opnemen
- Lahaye op de bank zetten voor iemand die omzeggens uitsluitend in provinciale gespeeld heeft... Effekens de referentie leggen voor het niveau van een keeper tweede klasse: Olieslaegers, Ruttens, Van den Bosch... Lahaye heeft dat in zich (zie zijn CV en de wedstrijden die hij tot nu toe speelde). Die gast speelde verleden jaar nog Kampioen in vierde klasse met een Waalse ploeg die dit jaar in de tweede amateurklasse aantreedt, die maakt nu lange verplaatsingen om op de bank te zitten !
- Ventose stelselmatig na de eerste helft vervangen: twee jaar Beerschot, in de verkiezing speler van het jaar tweede en derde geeindigd ! Laat die staan zodat zijn vertrouwen en integratie in het elftal kan toenemen !
- Deflem op de bank... Ok als daar iemand staat die beter is maar dat blijkt niet te zijn.

Of is het de bedoeling die mannen weg te jagen ?

Wat ik hier aanhaal is uitsluitend de verantwoordelijkheid van de trainer. En neen, ik ben niet nostalgisch naar de tijd van Cis, ik heb helemaal niks tegen Keleman maar ik meen in alle bescheidenheid dat hij wat inschattingsfouten maakte... Soit, men is nooit de oud om te leren.
Even reageren.

Grant niet in de selectie vind ik een kleine verrassing. Het is niet omdat je al jaren bij Heist speelt dat je in de ploeg moet staan. Wat denk je dat er gaat gebeuren als Nwadikwa en Badiane beide beschikbaar gaan zijn. ...

Lahaye niet in de goal was een verrassing. Ik kan enkel vermoeden en hopen dat men Stroobants in de bekermatch laten spelen heeft en dat dit in de competitie anders zal zijn.

Deflem op de bank, vermoedelijk omdat men vooraan op basis van de oefenwedstrijden niet langs Challouk, Dethier en Kabeya kon kijken. Dan wordt het kiezen natuurlijk. Kan vlug veranderen natuurlijk.

De keuzes van de trainer lijken mij een psychologische zet om anderen te motiveren en te doen nadenken. Keuze voor Verbist op de bank was wel een grote verrassing. Daar had ik dan weer Grant of Santoro verwacht. Ik denk wel dat de trainer heel goed weet waar hij mee bezig is.
KSKH

Bericht door KSKH »

klenne schreef:Had voor deze match 2 matchen gezien en dan zitte tege iedereen te zegge da ze een goei ploeg hebbe dees jaar.. Hopelijk kijke die manne deze avond niet naar den RTV !!!

Onze spits had precies geen kl*t* goesting , gaan we mee onze smurvenploeg nog op lange ballen spele :shock:
Tege Aalst nix van gezien !! Sta da opeens ne andere keeper in de goal wnt mee alle respect maar dees was een bekermatch he mannekes geen vriendematche he !!! Heist is betekom niet :roll:
Daarom Match van de maandag zodat ze het zeker niet missen :D
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

DAVILA

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:ja maar davila, het is niet omdat je verre verplaatsingen maakt dat je moet spelen hé.
zelfs courtois had tegen die tweede (zogezegde wereldgoal) niks kunnen doen. Das gewoon ne slechte voorzet
En wat kost die keeper dan wel denk je ? Neem dan gewoon Rafke Thijs terug om op de bank te zitten :D
Wat een belediging voor Courtois... Bekijk die beelden terug: die bal ziet ge op de maan vanaf de aarde afkomen ! Commentaar gehoord op deze fase op RTV ?
Die bal moet ge altijd hebben, de Turnhout supporters waren het hier zelfs over eens maar uiteraard wel blij met die goal.
Keleman is wel realistisch: tiende plaats is al goed, wel ik herhaal: met deze ploeg: DEGRADATIE !!!
Plaats reactie