KSK Heist - CS Visé 3-1

klenne

KSK Heist - CS Visé 3-1

Bericht door klenne »

Zondag 21 april om 15 uur
Dabo
Beheerder

Re: 21/04 om 15 uur KSK Heist - CS Visé

Bericht door Dabo »

Bram Put liep op de dinsdagtraining een verrekking op en is wellicht voor meerdere weken out. Ook Yusuf Ozcan (lies) speelt tegen Wezet zeker niet. Doelman Raphael Thys en Matthias Pittoors verlengden hun overeenkomst.

Bron: GVA
Dabo
Beheerder

Re: 21/04 om 15 uur KSK Heist - CS Visé

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Afbeelding

---------------------------------

Bram Criel werkt aan voetbaltoekomst: ‘Behoud komt op eerste plaats'

SK Heist gaat zondagnamiddag in zijn laatste thuiswedstrijd tegen Wezet op zoek naar de drie punten. Het kan daarbij rekenen op Bram Criel. Hij is einde contract en wil zijn onzekere voetbaltoekomst vorm geven, al komt Heist op de eerste plaats.
Met het in beroep verkrijgen van de licentie valt voor de Heistse bestuurders een grote zorg weg. Maar de onzekerheid over het behoud, ofschoon dat nog zowel sportief als extrasportief kan worden gerealiseerd, heeft nog altijd een verlammend effect. Er kan niet te volle worden ingezet op transfers en contractverlengingen. Ook Bram Criel maakt daar voorwerp van uit. De Bonheidenaar is einde contract en weet hoegenaamd nog niet waar hij volgend seizoen zal voetballen. Al doen wel de geruchten de ronde dat hij verhuist naar SV Schriek, kampioen in tweede provinciale.

‘Ik heb weet van die geruchten', reageert de Heistse spits. ‘Maar daar moet niet veel geloof aan worden gehecht. Wel is het zo dat enkele goede vrienden bij die club voetballen. Ik wil daar ooit wel eens naartoe. Maar nu voel ik me nog te jong en te ambitieus om naar het niveau van eerste provinciale af te zakken.'

Te wisselvallig

Veel gewicht kan Criel aan de onderhandelingstafel niet in de weegschaal werpen na een eerder zwak seizoen, vooral getekend door blessures en schorsingen. Daarom vindt hij het belangrijk om nog sterk te presteren in de resterende wedstrijden.

‘Ik ben al een tijdje opnieuw goed bezig', zegt hij daarover. ‘Al haal ik nog altijd niet mijn oud niveau. Ik presteer daarvoor nog te wisselvallig. Zo zat ik zowel tegen Roeselare als Moeskroen niet goed in de wedstrijd en werd ik om die reden ook vervangen.'

Tegen Wezet hoopt de 26-jarige aanvaller uit een ander vaatje te kunnen tappen. ‘We hebben nog zeker drie punten nodig en behalen die best al zondag', zegt hij. ‘Voor mij telt op dit moment alleen Heist. Ik wil hier meewerken aan het behoud. En dat moeten we in de eerste plaats waarmaken op het veld.'

Bron: http://www.sportwereld.be
Dabo
Beheerder

Re: KSK Heist - CS Visé 3-1

Bericht door Dabo »

Goals: Criel, own goal en Vanderputte
Kriek

Bericht door Kriek »

Oudenaarde wint tegen Antwerp. Wie gelooft zoiets nog ? Maar...zonet het bondsreglement eens uitgeplozen: daar staat in dat als een ploeg 3 opeenvolgende forfaits aan zijn been heeft, dat deze ploeg dat automatisch als algemeen forfait wordt beschouwd. Ook even nagekeken: van Woluwe zijn 3 opeenvolgende matchen omgezet in forfaitverlies. Dan zeg ik: als de bond zijn eigen reglement respecteert, wordt Woluwe dit seizoen toch als algemeen forfait beschouwd ?
hesteneer

Bericht door hesteneer »

en zo snapt niemand er nog iets van...

het veiligste is volgende week in brussels me 0-2 gaan winnen, dan zijn we daar ook nog voor :)

vandaag heb ik een goed heist gezien, zeker de tweede helft was degelijk!
malinwa fc

Bericht door malinwa fc »

hesteneer schreef:en zo snapt niemand er nog iets van...

het veiligste is volgende week in brussels me 0-2 gaan winnen, dan zijn we daar ook nog voor :)

vandaag heb ik een goed heist gezien, zeker de tweede helft was degelijk!
En waarom met 0-2?
0-1 is toch genoeg!!
Niet?
Proficiat met de 3-1!!
eSKaa

Bericht door eSKaa »

Brussels heeft beter doelsaldo. Bij 0-2 steken we ze voorbij.

Ik snap er intussen niet veel meer van. Oudenaarde krijgt in de ene rangschikking al punten bij, in de andere niet.. Weten we komende zondag wel zeker dat we gered zijn als we winnen met bv. 0-2?
hesteneer

Bericht door hesteneer »

ik heb mij gisteren laten vertellen dat we met 2 doelpunten verschil moeten winnen om voor brussels te geraken.
Heb het zelf nog ni nagekeken maar zou wel eens kunnen kloppen.
fredjetrek
Beheerder

Bericht door fredjetrek »

volgens mij is 0-1 voldoende. er is immers maar 1 doelpunt verschil in het doelpuntensaldo van beide clubs.
hesteneer

Bericht door hesteneer »

awel ja, 2 goalen om er voor te komen hé :)
Kriek

Bericht door Kriek »

we moeten met 2 goals verschil winnen, want de 3-0 van Brussels tegen Woluwe wordt waarschijnlijk 5-0 he ! Dan zou het doelsaldo van Brussels -15 ipv -17 bedragen en het onze -18. Als we 0-2 winnen wordt het onze dan -16 en dat van Brussels -17. Dus: winnen met 2 goals verschil en we zijn er !
malinwa fc

Bericht door malinwa fc »

Kriek schreef:we moeten met 2 goals verschil winnen, want de 3-0 van Brussels tegen Woluwe wordt waarschijnlijk 5-0 he ! Dan zou het doelsaldo van Brussels -15 ipv -17 bedragen en het onze -18. Als we 0-2 winnen wordt het onze dan -16 en dat van Brussels -17. Dus: winnen met 2 goals verschil en we zijn er !
Inderdaad!
Was ik even vergeten.
Echt belachelijk hé!!
Maar ging Heist hiertegen niet in beroep?
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Peter

Bericht door Peter »

Toch wel gevaarlijk vd cis om naar uitslag van concurrent te verwijzen. Vermoedelijk wist hij toen nog niet dat antwerp blijkbaar paar (4?) keer paal of lat had geraakt.

Maar soit, zaken waar je u vragen bij kan stellen gebeuren wel meer in deze periode vd competitie...we zullen wel zien wat er gebeurt zeker?!
Plaats reactie