Heist-Westerlo 0-3

malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Heist-Westerlo 0-3

Bericht door malinwa fc »

Ik kom nog eens zien want heb nog drankbonnekes!! :D :D
Zal ni simpel zijn tegen de (hopelijk) toekomstige kampioen!
Komaan gasten,ni opgeven,nog 12 punten te verdienen...
eSKaa
Berichten: 1396
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:44

Re: Voorbeschouwing Heist-Westerlo(vrij.04 apr.2014,20.30u.)

Bericht door eSKaa »

waarom hopelijk toekomstige kampioen? Dat die mannen maar is ne keer spelen zonder budget, zoals wij, is zien hoe ver ze dan nog komen...

Soit, ik hou men hart vast...
fredjetrek
Beheerder
Berichten: 155
Lid geworden op: 31 jul 2012, 22:01

Re: Voorbeschouwing Heist-Westerlo(vrij.04 apr.2014,20.30u.)

Bericht door fredjetrek »

Als ik het 1 ploeg niet gun dan is het wel Westel. Ne voorzitter die dankzij al zijn ingevoerde regeltjes al jaren op de kap leeft van anderen. Een schande
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: Voorbeschouwing Heist-Westerlo (vrij.04 apr.2014,20.30u.

Bericht door malinwa fc »

Das dan jullie mening hé!
Wie moet er dan wel opgaan?
Eupen?
STVV,misschien wel ja.
Maar ik bekijk het vanuit Malinwa-standpunt en dat betekent voor mij een korte en mooie verplaatsing erbij!
On topic,ik hoop dat Heist wint hé!! :)
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Voorbeschouwing Heist-Westerlo (vrij.04 apr.2014,20.30u.

Bericht door klenne »

Ik hoop ook da westel kampioen speelt zolang ze nu vrijdag maar verliezen :twisted:
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Voorbeschouwing Heist-Westerlo (vrij.04 apr.2014,20.30u.

Bericht door klenne »

Is die match op belgacom tv ?
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbeschouwing Heist-Westerlo (vrij.04 apr.2014,20.30u.

Bericht door DAVILA »

klenne schreef:Is die match op belgacom tv ?
Ik denk van wel, het is toch daarom dat die match op vrijdag gespeeld wordt ?
malinwa fc
Berichten: 141
Lid geworden op: 06 okt 2012, 11:11

Re: Voorbeschouwing Heist-Westerlo (vrij.04 apr.2014,20.30u.

Bericht door malinwa fc »

Ik dacht dat het bestuur aan Westerlo gevraagd had om de match op vrijdag te spelen omwille van het feit dat er op zaterdag iets gepland stond in de kasteelhoeve in Booischot?
Kan verkeerd zijn maar zo heeft mijn welingelichte bron mij verteld!
Kijk uit naar vrijdag!
Hopelijk dees weer...
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Voorbeschouwing Heist-Westerlo (vrij.04 apr.2014,20.30u.

Bericht door klenne »

Ik dacht ook da laatste ma ne collega van mij zegt da die match word uitgezonden
de greize
Berichten: 189
Lid geworden op: 13 aug 2012, 17:11

Re: Voorbeschouwing Heist-Westerlo (vrij.04 apr.2014,20.30u.

Bericht door de greize »

match staat al op het programma van Belgacom TV voor vrijdag
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3023
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Voorbeschouwing Heist-Westerlo (vrij.04 apr.2014,20.30u.

Bericht door Dabo »

Match staat al lang vast voor belgacom tv.
klenne
Berichten: 1288
Lid geworden op: 02 aug 2012, 14:08

Re: Voorbeschouwing Heist-Westerlo (vrij.04 apr.2014,20.30u.

Bericht door klenne »

Da wete we dan ook weeral :D

Bon denk ni da veel mense veel verwachtingen hebbe tege de leiders !! Natuurlek hoop ik stiekem op ne stunt , denk da er veel volk ga zijn dus hopelek toch een feestje 8-)

Hem er nen dag conge voor gepakt dus komaan he gasten !!!!
sjurege
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 nov 2012, 02:44

Re: Voorbeschouwing Heist-Westerlo (vrij.04 apr.2014,20.30u.

Bericht door sjurege »

klenne schreef:Da wete we dan ook weeral :D

Bon denk ni da veel mense veel verwachtingen hebbe tege de leiders !! Natuurlek hoop ik stiekem op ne stunt , denk da er veel volk ga zijn dus hopelek toch een feestje 8-)

Hem er nen dag conge voor gepakt dus komaan he gasten !!!!
Zen kleer veu ne stunt en een geweldig bijhorend feestje :-) komaan SK
DAVILA
Berichten: 4154
Lid geworden op: 06 aug 2012, 23:59

Re: Voorbeschouwing Heist-Westerlo (vrij.04 apr.2014,20.30u.

Bericht door DAVILA »

K.S.K. Heist - KVC Westerlo
Nieuws
DONDERDAG 03 APRIL 2014 11:59
Nog vier wedstrijden in de Belgacom Leauge en het blijft ongelofelijk spannend in de kop van het klassement. Westerlo staat terug eerst in de rangschikking maar moet nog vier finales spelen om de titel te kunnen claimen. Vrijdagavond openen onze Kemphanen de eenendertigste speeldag tegen KSK Heist. Moeskroen speelt tegen STVV. Eupen ontvangt Virton. In de heenmatch kroop Westerlo door het oog van de naald. Een zuinige 2-1 zege en een heel laat doelpunt van Mac Donald leverde de thuisploeg de drie punten op.

KSK Heist

Heist staat op een zestiende plaats met achtentwintig punten en kan dus elk punt goed gebruiken.De Heistenaars wonnen nog maar zes keer, wisten tien keer een gelijkspel uit de brand te slepen en verloren veertien keer.


Buiten Wezet kreeg niemand meer doelpunten binnen dan Heist. Vierenzestig keer mocht de doelman zich omdraaien, drieëndertig keer werd er gescoord. Van de laatste negen wedstrijden won Heist geen enkele keer.

KVC Westerlo

Westerlo deed afgelopen weekend een gouden zaak. Dat had het vooral aan zichzelf te danken maar ook aan het puntenverlies van concurrent Eupen. De technische staf heeft enkel positieve selectieproblemen. Zo goed als heel de kern is beschikbaar. Enkele jongens moeten wel uitkijken dat ze niet tegen een geel karton aanlopen of ze missen een wedstrijd in de slotfase van de competitie.

Wedstrijdkern

Van Langendonck, Koffi, Maertens, Vanthournout, Geudens, Trossard, Paulussen, Vandenbergh, Lecomte, Ruiz, Janssens, Schuermans, Deville, MacDonald, Trenson, Rentmeister, Molenberghs, Cools, Annys, Cordier.

Arbitrage

REF:DERYCKE THIERRY(28)
AR1:HUENS DANNY(6)
AR2:SENECAUT NICK(27)

Bron: site Westerlo
Gebruikersavatar
Dabo
Beheerder
Berichten: 3023
Lid geworden op: 31 jul 2012, 20:48

Re: Heist-Westerlo (vrij.04 apr.2014,20.30u.)

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA

-------------------------------

JEROEN VANDERPUTTE GELOOFT IN DE WINSTKANSEN VAN SK HEIST TEGEN LEIDER WESTERLO

‘Het moet anders én beter’

De tijd dringt en het wordt steeds moeilijker. Wil SK Heist van de vermaledijde zestiende plaats wegkomen, dan moet er dringend gewonnen worden. Dat is met het bezoek van Westerlo vanavond echter niet evident. Jeroen Vanderputte gelooft er wél in.
Met amper drie punten na drie gelijke spelen in de laatste negen wedstrijden en een trainer die na een herniaoperatie ook vandaag nog aan zijn bed is gekluisterd, kon SK Heist zich betere omstandigheden voorstellen om de leider te ontvangen.

Eén lichtpuntje toch: de terugkeer uit schorsing van middenvelder Jeroen Vanderputte. Hij gelooft in de kansen van zijn team.

‘Ik zie daarvoor twee factoren’, aldus de Leuvenaar. ‘We spelen thuis en er zal veel volk zijn. Dan kunnen we altijd iets meer.’

‘Enkele uitzonderingen terzijde gelaten hebben we dat dit seizoen al bewezen. Westerlo van zijn kant blijkt op verplaatsing niet zo sterk als in eigen stadion.’

Er is nog een andere vaststelling die Vanderputte sterkt in zijn overtuiging.

‘Net tegen Westerlo hebben we onze beste prestatie van het seizoen neergezet’, herinnert hij zich. ‘Goed, we verloren in 't Kuipje wél met 2-1, maar we verdienden meer. We toonden ons toen zeker de evenknie. Waarom zou dat niet opnieuw kunnen?’

Net terug na twee weken schorsing wegens tien gele kaarten, meldt Jeroen Vanderputte zich klaar voor de strijd. Of hij na de zware pandoering op het veld van RWDM Brussel dan nu de redder in nood wordt?

‘Als ik er mag van uitgaan dat ik mijn plaats weer inneem, zal ik alles in het werk stellen om mijn steentje bij te dragen tot een goed resultaat. Meer kan ik daar wat mij persoonlijk betreft niet op zeggen’, klinkt het verstandig.

Contract

‘Anderzijds is het zo dat iedereen beseft dat het tegen Westerlo anders én beter moet dan vorige week. Alleen als iedereen zich voor honderd procent inzet, zijn we tot een goede prestatie in staat. Als er ééntje faalt, dan heeft dat zijn impact op de hele ploeg.’

De club gaf deze week een lijst door met acht namen van spelers die hun contract verlengden. Daarbij geen Jeroen Vanderputte. Of dat op een mogelijk vertrek na het seizoen wijst?

‘Zeker niet’, reageert Jeroen Vanderputte. ‘Er waren al gesprekken met het bestuur, maar die liggen nu even stil. Ik heb, van mijn kant, de intentie om hier ook nog een vierde seizoen te blijven. Het hangt dus af van wat de club wil.’

Dat hij veel minder scoort dan vorige jaren (nu één treffer, vorig seizoen acht, lcp) mag op die besprekingen geen invloed hebben.

‘Door het vertrek van Glenn Neven heb ik dit seizoen een meer verdedigende taak. Dat is de reden’, klinkt het tot slot.

Bron: http://www.sportwereld.be
Plaats reactie