PATRO EISDEN MM - KSK HEIST 3-0

klenne

PATRO EISDEN MM - KSK HEIST 3-0

Bericht door klenne »

Zaterdag 14 november om 20 uur
klenne

Re: PATRO EISDEN MM - KSK HEIST

Bericht door klenne »

Alle 2 nog geen match gewonnen , eisden heeft 6 keer gelijk gespeeld , wij 4 keer

Tijd om is te winne :twisted:
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Doel­man Bernd Brugh­mans her­vat­te de trai­ning met de re­va­li­da­tie­coach. Voor de rest te­ken­de ie­der­een pre­sent, met uit­zon­de­ring van Nick Van Bel­le, Jor­ne Se­gers en Da­vid Wijns. Op deze drie moet in de ko­men­de we­ken nog niet ge­re­kend wor­den. Maan­dag­avond ver­lo­ren de be­lof­ten met 6-1 te­gen Union. On­der meer Dams, Rij­me­nants en Lam­breghts ver­sche­nen aan de af­trap.

Bron: GVA
klenne

Bericht door klenne »

Ladriére is geschorst , leemans gekwetst
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Neutral

Re: PATRO EISDEN MM - KSK HEIST 3-0

Bericht door Neutral »

dit is geen ploeg meer :oops:
DAVILA

Bericht door DAVILA »

KSK Heist heeft zaterdag op het veld van Patro Eisden verloren met 3-0. Heist blijft zo laatste en ziet Patro opklimmen van de voorlaatste naar de vijftiende plaats.
Patro begon gretig aan de partij en Wala mikte een eerste keer op Michiels. Adam tekende voor de mooiste actie maar knalde over. Diezelfde Adam dook net voor het halfuur in de zestien waar Van Asch prompt zijn been zette: strafschop omgezet door Adam zelf.

Patro drukte door maar Okitokandjo mikte een voorzet van Mauclet in één tijd over. Even na het halfuur verdubbelde Mauclet op aangeven van Okitokandjo.

Met bijna een halfuur vertraging, omwille van een blessure bij de scheidsrechter, startte Heist het hevigst aan de tweede helft. Weber en Beckers misten de juiste richting om de aansluitigstreffer te forceren. Toen Van Asch Okitokandjo onderuit haalde kreeg Adam de kans om vanop de stip Heist de doodsteek toe te dienen, maar de Fransman schoot hoog over.

Heist kon geen vuist meer maken en het was Janssen die in de slotminuten de eindcijfers vastlegde.

SCHEIDSRECHTER: Perez.
PATRO: Biersard, Hustinx, Janssen, Aka, Battista, Wala, Farin, Mande, Adam, Mauclet, Okitokandjo.
HEIST: Michiels, Tambeur, Van Den Bergh, Vets, Van Asch, Van Goethem, Webers, Beckers, Yagan, Bidouh, Manuel.
VERVANGINGEN: 46' Manuel door Luckermans, 52' Van Asch door Buekers, 67' Beckers door Lambreghts, 74' Okitokandjo door Lambin, 79' Adam door Sroka, 85' Mauclet door Hodzic.
DOELPUNTEN: 27' Adam 1-0, 35' Mauclet 2-0, 88' Janssen 3-0.
STRAFSCHOPPEN: 27' Adam (omgezet) 1-0, 48' Adam (gemist).
GELE KAARTEN: 26' Van Asch, 41' Didouh, 59' Buekers, 81' Mauclet.
TOESCHOUWERS: 1000.
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Als ik het goed lees mag Van Asch van geluk spreken dat hij geen tweede geel kreeg.
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Neutral schreef:dit is geen ploeg meer :oops:
Neutral, je gaat het niet geloven maar ik denk dat je de enige juiste conclusie trekt.
Met Cis die er een streep onder trekt en een spelerskern waarvan er velen beseffen (of zouden moeten beseffen) dat tweede klasse (rechterkolom) of de hoogste amateurklasse (linker kolom) boven hun niveau liggen.
Voeg daarbij de blessurelast en we hebben een verklaring voor die laatste plaats.
We moeten de beker ledigen tot het bittere einde... :cry:
Danny

Bericht door Danny »

Dit is het dan geweest. Zonder ingrijpen vanuit de club zullen wij dit seizoen geen matchen van Heist meer bijwonen. Het stopt ook eens bij de beste supporters, daar waar we onszelf toe rekenen. We volgen de matchen van Heist al jaren met ons vijftal, maar hebben nu besloten, met enige spijt in het hart dat we als supporters een signaal willen geven door de club in de portemonnee te treffen.

Dat dit Heist geen hoge toppen zal scheren weten wij allemaal. Hetgeen er echter op de mat gelegd wordt, heeft andere oorzaken. Een totaal uitgebluste trainersstaf, goede spelers die het voetbal hier verleren. Men doet maar wat. Excuses zoeken is het handelsmerk van Heist geworden. Spijtig dat sommige supporters met oogkleppen op, hier gewoon aan mee doen.

4 op 45. Ja u leest het goed. 4 op 45 en toch wordt dit in allerlei interviews, krantenartikels altijd maar geminimaliseerd en gezocht naar excuses zonder zichzelf in vraag te stellen. Aan alle betrokkenen vragen wij de club niet langer te gijzelen en zich terug te trekken zodat er een nieuwe wind kan gaan waaien. Het kan, dat wordt momenteel in een vergelijkbare club als Dessel bewezen.

Behoudens nieuwe ontwikkelingen zal je mij hier niet veel meer horen. Het is aan de vele andere lezers hier om eens actief te worden. Tot volgend seizoen.
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Ondanks de huidige malaise blijf ik achter de club staan. Dit overgangsjaar is een draak.
Nu afhaken is niet aan de orde, samen uit, samen thuis. Al kan ik de reactie van sommige supporters wel begrijpen.
hesteneer

Bericht door hesteneer »

een overgangsjaar bestaat niet in voetbal davila.
Dat is een woord om de rest te verdoezelen...

Supporters die nu terecht afhaken, zie je de eerste jaren niet meer terug. En kan je ze het kwalijk nemen?
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Ok, weer ééntje minder...
Binnenkort zit ik nog alleen op de tribune :cry:
DAVILA

Bericht door DAVILA »

hesteneer schreef:een overgangsjaar bestaat niet in voetbal davila.
Hoe noem je dit seizoen dan ? Als ik lees 'Dessel gaat zich redden' wat moet ik dan verstaan ? Eerste acht ? Ze vragen zo wie zo geen licentie aan voor de profserie B en zakken dus toch, wat is het verschil ?
klenne

Bericht door klenne »

Om eerlek te zijn , ik trek het mij allemaal nimeer aan , dees is toch een jaar voor nix.. Idd jammer van al die supporters da we ant verliezen zijn maja.. Ik blijf doen wa ne supporter hoort te doen in goede en ook in zeer slechte tijden !! Wij hemme mee ons 15 man nog meer aant zinge geweest dan die van patro !!

Dus troost u davilla ik kom nog wel neffe u staan :D
Plaats reactie