DEINZE - KSK HEIST 4-4

klenne

DEINZE - KSK HEIST 4-4

Bericht door klenne »

Zaterdag 16 januari om 20 uur en dus niet op 23 januari zoals op de site staat :D
Dabo
Beheerder

Re: DEINZE - KSK HEIST

Bericht door Dabo »

Bart We­bers (en­kel) be­perk­te zich tot lo­pen. Roel Grant (knie) kreeg dins­dag een in­spui­ting, hij moet een drie­tal da­gen rus­ten. Ook Fau­s­to San­toro hield het bij loop­oe­fe­nin­gen en is te­gen Dein­ze niet in­zet­baar door een schor­sing. De drie jon­gens van KV Me­che­len, Van Cleem­put, Ns­ho­le en Mees train­den vol­uit. Zij zijn speel­ge­rech­tigd voor de match in Dein­ze. Nick Van Asch ont­brak door ziek­te en is de rest van de week out.

Bron: GVA
klenne

Bericht door klenne »

Zoude ze ni aflasse ?
DAVILA

Bericht door DAVILA »

klenne schreef:Zoude ze ni aflasse ?
Waarom ? Voetbal is toch een wintersport ? ;) :roll: :roll: :roll:
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:
Vind ik ook. Toch niet voor een beetje smeltende sneeuw.
klenne

Bericht door klenne »

Dabo schreef:
DAVILA schreef:
Vind ik ook. Toch niet voor een beetje smeltende sneeuw.
Tis nu ni da de velden in tweede klasse er zo goe bijligge he :D
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
klenne

Bericht door klenne »

Ik verwacht van cleemput zeker in de basis ! Was goe tege londerzeel en grant is wrrs ni 100 procent fit !
DAVILA

Re: DEINZE - KSK HEIST 4-4

Bericht door DAVILA »

HEIST-OP-DEN-BERG - Acht doelpunten maar geen winnaar, dat is de balans van Deinze-KSK Heist zaterdagavond op speeldag 21 in de tweede klasse.
Mezine bracht thuisploeg Deinze al na 15 minuten op voorsprong, maar Boulaouali maakte niet veel later gelijk voor Heist na een strafschop. Deinze ging toch als winnaar de rust in via Stock.

Vlak na de rust kwam Heist opnieuw op gelijke hoogte dankzij een treffer van Webers. De twee deden dat kunstje nog eens over (3-2 via Stock, 3-3 door Webers) waarna Boulaouali tien minuten voor tijd Heist deed dromen van de drie punten.

In de slotfase maakte Vandamme nog gelijk voor Deinze. 4-4.

Bron: GVA online

Onwaarschijnlijke match !
Zelf niet gezien maar respect voor de supporters die ter plaatse waren, jammer dat we de 3-4, tien minuten voor tijd niet konden vasthouden.
Boulaouali zit aan tien goals, Bart aan acht: tegen Koksyde kan hij zijn 100ste maken voor KSK !!!
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Interessante persconferentie: https://youtu.be/fEGYs23QdTI
eSKaa

Bericht door eSKaa »

Davila, bent ge zeker? Ik dacht dat de overlaatst zei dat hij al een 98 zat? Dat wil dan zeggen dat hij nu al aan 10 zit..
klenne

Bericht door klenne »

eSKaa schreef:Davila, bent ge zeker? Ik dacht dat de overlaatst zei dat hij al een 98 zat? Dat wil dan zeggen dat hij nu al aan 10 zit..
100 is ok goe ze :D

De match dan jah wamoete daar nu over zegge :D 5 goals maken op verplaatsing en mee een punt naar huis gaan..
Enorm zwaar veld ( ne corner zette was bekan ni te doen )

Alle 3 mechelen spelers stonden in de basis , waar vooral van cleemput en de lionel een zeer sterke match gespeeld hebbe !! Mees in mijn oge nog wa plat..

1-0 achter, dan 1-1 op penalty en waarom den arbitter daar geen rood trekt da snapt nog altij niemand ni !!!
Dan 2-1 met een owngoal van de grant, 2-2 , 3-2 , 3-3 met ne vrije trap van webers los in de winkelhaak 8-) , kome we 3-4 voor en denkte van yes da is hier gebakke , krijge zelfs nog kanse voor 3-5 om dan uiteindelek in minuut 89 nog 4-4 te spelen !

Boulaouali man van de match !! Wa een match van de yus , zat er opt einde dan ook volledig door !!

En toch weeral wa lompe tegegoals , da krijge we er ni uit.. Wnt anders winne we daar altijd
DAVILA

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Davila, bent ge zeker? Ik dacht dat de overlaatst zei dat hij al een 98 zat? Dat wil dan zeggen dat hij nu al aan 100 zit..
HALLELUJA !!! eSKaa je hebt gelijk !
Voor de match tegen Virton zei ik dat hij 98 goals maakte voor Heist. Iemand (de Greize denkt ik) corrigeerde dat terecht naar 97 (zie de posts onder de match Heist-Virton).
Tegen Virton scoorde Bart zijn 98ste zodat zijn tweede op Deinze inderdaad nummer 100 is !!! En ik heb dat gemist :cry: :cry: :cry:
Proficiat Bart !!!
Hopelijk krijgt dit de gepaste aandacht in de media, ik denk zelfs dat hij het absolute clubrecord van Jurgen Laenen nog kan breken dit seizoen.
Ideetje voor onze stadion omroeper: voor de match tegen Koksyde misschien 'Congratulations' van Cliff Richard door de boxen laten galmen ... ;)
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Tweedeklasser SK Deinze scoort viermaal tegen Heist maar kan niet winnen
Gisteren om 22:37 door Stefaan De Groote

DEINZE - De supporters van KMSK Deinze hunkeren al sinds september naar een overwinning, maar tegen het lager geklasseerde KSK Heist werd opnieuw maar een gelijkspel uit de brand gesleept. Het was echter een wedstrijd die op en neer golfde, met veel inzet en een spektakelstuk voor de toeschouwers. Het eerste doelpunt kwam van Jérôme Mézine (16de m) dat echter werd gevolgd door een penaltyfout van Pieter De Wulf, omgezet door Boulaouali zelf (27ste m). Maar SK kon toch met voorsprong de rust ingaan door een owngoal van Heist onder druk van een aanval door Jamaïque Vandamme (38ste m).
In min. 47 werd een onoplettendheid achteraan afgestraft door Bart Webers. Maar Deinzenaar Berre Stock, voor het eerst aan de aftrap, zorgde opnieuw voor een voorsprong (57ste m) met een zeer mooi schot in de verste hoek. Een slecht uitgevoerde corner leidde tot een snelle uitbraak van Heist die foutief werd gestopt door Vergerolle, net voor de backlijn. Bart Webers toonde nog eens dat het nemen van dergelijke vrijschoppen zijn specialiteit is (min. 64). Boulaouali bracht Heist zelfs op voorsprong (79ste m). Een aangeslagen Deinze leek te verzuipen op het drassige veld. Maar een scherpe tegenaanval via de linkerflank leidde dan toch tot een verdiende gelijkmaker via Jamaïque Vandamme (89ste m).

'De ervaring heeft ons in de steek gelaten' stelde een ontgoochelde trainer Jeffrey Claeys van SK Deinze, die vond dat op basis van het aantal kansen SK Deinze eigenlijk aanspraak kon maken op de overwinning.

Bron: HNB online
hesteneer

Bericht door hesteneer »

Ik heb gisteren een heel goei matchke gezien. Weliswaar niet met 2 super talentvolle ploegen, maar wel met 2 ploegen die er vol voor gingen vanaf minuut 1. Ok, we krijgen 4 goals binnen en winnen niet...maar ik heb 8 doelpunten gezien, een aantal gemiste kansen, weinig fouten en een paar mooie goals. Graag meer van dat! We krijgen op het einde 2 kansen op 3-5 maar maken ze niet af. Spijtig, een paar tellen later staat het 4-4.
Zoals Cis het op de persconferentie ook zegt: we moeten ALTIJD tegen 10 man spelen. Ik laat in het midden of het strafschop was, want yous kon nooit meer bij de bal, maar als hij fluit moet hij altijd rood geven.
Super zwaar veld, hoekschoppen geven was haast onmogelijk (dat bleek ook uit de eerste 2 die achter doel werden gegeven) en koud...heel koud weer. Das iets anders als ons stage hé manne! :) volgend jaar misschien naar Noorwegen op stage gaan? :)
Man(nen) van de match zonder enige twijfel: Yous op 1 en Yagan op 2. Wat een geweldige voetballers die 2!!! Ben deed het soms nog te moeilijk, maar beide zijn een lust voor het voetballend oog! Ik weet nu ook weer in een keer waarom ik staanplaatsen verkies ipv zitplaatsen....commentaar geven/zagen op spelers mag maar het moet een klein beetje terecht zijn hé!!!!

Als afsluiter nog dit: onze 3 nieuwkomers deden hun best. Die wittekop is zonder twijfel een versterking, Lionel is zeer snel en kan wel voetballen! Fysisch enorm sterk maar spijtig van de gemiste kans. De derde (naam ontgaat mij) had het wel wat moeilijker. Verzoop letterlijk en figuurlijk op het middenveld tijdens de eerste helft. Positiespel was niet goed maar gaf wel de assist voor de 1-1. Komt wel goed met de webers en van goethem achter hem...al verkies ik toch nog altijd de papi id spits en yous er achter (mijn idee uiteraard).

Mannen...wa dachte van een overwinning op nen uitverkochte bosuil?

Aja potverdekke, het belangrijkste zou ik nog vergeten!!!!! ik weet de perfecte zomertransfer. Die brunette van achter den toog...godmiljaar wa voor een ferm mieke was da :)
Plaats reactie