KSK HEIST - ASV GEEL 2-1

klenne

KSK HEIST - ASV GEEL 2-1

Bericht door klenne »

Vrijdag 19 februari om 20 uur 30
Dabo
Beheerder

Re: KSK HEIST - ASV GEEL

Bericht door Dabo »

Bart Webers pakte in Eupen zijn vijfde gele kaart. Hij is morgen geschorst tegen Geel. Buekers (enkel) zal eveneens niet van de partij zijn. Op Webers na gaat trainer Bosschaerts voor dezelfde namen.

Bron: GVA
DAVILA

Bericht door DAVILA »

REF:MESOTTEN BEN(20)
AR1:LESCEUX THOMAS(27)
AR2:WYNS RUBEN(2)
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Dabo
Beheerder

Re: KSK HEIST - ASV GEEL 2-1

Bericht door Dabo »

KSK Heist kon onderin het klassement nog eens winnen, al moest de match tegen Geel wel even worden gestaakt. De scheidsrechter van dienst had immers een blessure opgelopen, waardoor hij vervangen moest worden.

Geel verloor op het veld van Heist met 2-1. De bezoekers leidden nochtans halfweg met 0-1, na een goal op het half uur van Allegria. Halfweg de 2de helft draaide Heist de situatie in 5 minuten om. Van Cleemputte en Yagan tekenden elk een doelpunt aan. Geel kreeg de achterstand niet meer goed gemaakt. Bij Geel vierde nieuweling Rachid Farssi zijn debuut.

DAVILA

Bericht door DAVILA »

Eindelijk nog eens een deugddoende overwinning na de zure appel die we op Eupen doorslikten...
Heist begon goed tegen een goed georganiseerd Geel(lees veel volk achter de bal, hun 12 gelijke spelen verwonderen mij niet) maar bij een counter scoorde Geel wel de 0-1, naar mijn gevoel buitenspel. Vanaf dan liep het voor geen meter meer bij ons al brak Geel ook geen potten. Na de rust meer van dat en op het moment dat wij ons afvroegen 'hoe gaan we dat in godsnaam nog rechtzetten' gebeurde het toch: op corner kopt Van Cleemput binnen. Even later strafschopfout op Yagan die hem zelf omzet. Even voordien was er al eens een twijfelachtige fout gebeurd op hem in de rechthoek. Geel van slag maar de scheids heeft een blessure opgelopen en kan niet verder. De vrees dat de stopzetting van de match gedurende een goed kwartier in ons nadeel zal spelen blijkt ongegrond, nog wel wat steriel aandringen van Geel maar we halen de buit binnen. Nog drie opmerkingen: primo: deze ploeg jonge veulens mist duidelijk Webers die geschorst toekeek. Secundo: we kregen ook het debuut van Kempeneers in de tweede helft, hij voegt alleszins gestalte en body toe aan de ploeg, de voetballende kwaliteit is er vermoedelijk ook. Tertio: de drie KV spelers doen het goed, hopelijk blijven ze volgend seizoen, het is ook in hun voordeel, bij KV zullen ze moeilijk nu al de wedstrijdselectie halen.
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Re: Heist - ASV Geel

Idd dit was ver uit de zwakste match onder Vince Euvrard als T1 , nu is het even een opdoffer van jewelste ( zeker als je weet dat Heist gewonnen heeft met ne gekregen penalty ) maar het komt goed met deze trainer . Ik heb er alle vertrouwen in dat we met Vince een topcoach heben in huis gehaald . Als hij de spelers krijgt van het bestuur die hij vraagt volgend seizoen komt het goed en zullen we meedoen voor de prijzen .

Dirk

Aanvallend vanavond, zero over gans de lijn.
Hopelijk vindt/krijgt Euvrard volgend seizoen vooraan eens (eindelijk) deftige versterking want momenteel is het huilen met de pet op.

yellow fan

Kut verplaatsing, zwakke match, slecht tegen slecht. Onbegrijpelijk dat je van zo'n zwakke ploeg verliest. Nu ja, niet moeilijk als je ziet wat voor tweede helft wij hebben gespeeld. Supporters letterlijk en figuurlijk in de kou laten staan. De deur naar 1B is nu wel volledig dicht. Nu enkel nog einde seizoensmatchen waarvan de uitslag geen enkel belang meer heeft.

zwitser

Bron: forum Geel

Die denken nog altijd dat ze 1B waard zijn :D als je tegen zo'n zwakke ploeg verliest hoe kwalificeer je dan je eigen ploeg ??? ;)
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Die van Geel met hun prof voetbal altijd. Ik snap dat niet. Geel zijnde ga je toch maar aan het staartje van dat prof voetbal hangen. Mee kunnen dingen voor de landstitel in het amateurvoetbal lijkt mij veel interessanter.
eSKaa

Bericht door eSKaa »

Idd, zij spelen in 1B zichzelf binnen enkele jaren nog maar eens failliet...

Deze match had eigenlijk op een 0-0 moeten eindigen. Geen kansen, slechte passes, noem maar op. Het goede van Heist van de voorbije weken was nergens te zien, en Geel, die waren gewoon even slecht.
Dat van die gekregen penalty, eerlijk, ik had ook het gevoel dat er 0,0 contact is, goed uitgelokt door Yagan dus. Bon, 3 ptn, broodnodig, en voor de eerste keer dit seizoen dat we meer krijgen dan we verdienen.
DAVILA

Bericht door DAVILA »

eSKaa schreef:Idd, zij spelen in 1B zichzelf binnen enkele jaren nog maar eens failliet...

Deze match had eigenlijk op een 0-0 moeten eindigen. Geen kansen, slechte passes, noem maar op. Het goede van Heist van de voorbije weken was nergens te zien, en Geel, die waren gewoon even slecht.
Dat van die gekregen penalty, eerlijk, ik had ook het gevoel dat er 0,0 contact is, goed uitgelokt door Yagan dus. Bon, 3 ptn, broodnodig, en voor de eerste keer dit seizoen dat we meer krijgen dan we verdienen.
Een penalty is tegenwoordig een loterij, nu viel het lotje eens in onze schoot. Zoals ik al zei was er voordien al een betwistbare fout op Yagan in de rechthoek (wat zeker geen penalty was imo) En was het Geels doelpunt geen buitenspel ? Discussies, daar leeft het voetbal van ... ;)
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Dabo schreef:Die van Geel met hun prof voetbal altijd. Ik snap dat niet. Geel zijnde ga je toch maar aan het staartje van dat prof voetbal hangen. Mee kunnen dingen voor de landstitel in het amateurvoetbal lijkt mij veel interessanter.
En dat wordt al moeilijk genoeg...
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Afbeelding

klenne

Bericht door klenne »

Och manneks we hebbe al dikwels te weineg gekregen ook het mg ook os meezitte zeg ik dan !!

Zonder webers de 3 punten gepakt !! Het deed verdomme nog is deugd en zeker omdat tege geel was :D

3 punten erbij en nu een week rusten om er dan nog is 3 bij te doen 8-)
hesteneer

Bericht door hesteneer »

Sterkhouders gisteren: Van Cleemput en Grant in mijn ogen
Geef dieje kerel is rap een nief contract ! :)

Hoogtepunt van de wedstrijd: De technische kunstjes van de Yous toen de scheids geblesseerd was.

Tip: Volgende keer ne casserol soep voorzien...dan kunnen we ons daar aan opwarmen
Plaats reactie