KSK Heist - WS Woluwe 0-3

Peter

Re: KSK Heist - WS Woluwe 0-3

Bericht door Peter »

foxy schreef:Als mijn meningen overkomen als negatieve kritiek verontschuldig ik mij daarvoor
Ik vond je commentaar eerder een gelaten indruk geven, en daar is het toch nog net iets te vroeg voor hé. Maar ik besef uiteraard wel dat het moeilijk zal worden (maar dat was het de afgelopen seizoenen ook hé).

Laat het ons idd eens proberen met twee diepe/sterke spitsen met daarrond/daarachter wat "zwervend" volk. Geen vaste flankaanvallers die helft van de tijd toch niet meedoen omdat ze kort worden gedekt.

Onder het motto 'niks moet, alles mag...maar laat er ons godvermiljaardenondedju wel allemaal onze kop voorleggen!!": op naar Aalst voor de drie punten!!
foxy

Bericht door foxy »

Peter , je bent een verstandige kerel alhoewel onze meningen soms verschillen , maar je hebt hier gelijk;
gelatenheid mag ook niet de indruk zijn die ik nastreef. Ik bedoel alleen wat gezond realisme toe te passen;
sinds het seizoen 2001/2002 met een eindrondefinale in 1e prov. hebben wij 11 jaar lang al niets dan succes
gekend met dezelfde coach aan het roer; zeldzaam en misschien uniek in Belgie en daarbuiten. Die stijgende
lijn kan moeilijk blijven duren toch ? Laat ons daarom spelers en staf blijven aanmoedigen zolang zij hun
uiterste best doen naar eigen vermogen. Wees fier deel uit te maken van deze familieclub en we geven inderdaad nog niet op; goed zo Peter en bedankt.
Ik lees dat Coulibaly werd ontslagen bij Beerschot; hij mag nog spelen in lagere klasse; de juiste kwaliteit
maar te duur zeker ?
Kenenth KRBFC

Bericht door Kenenth KRBFC »

Ik wil hier geen nieuw topic voor openen, dus doe ik het hier even.

Ik heb gehoord dat de spelers van Heist al 3 maanden niet zouden betaald zijn? Iemand die hier meer van weet of die dit kan weerleggen?

Zou spijtig zijn, heb Heist altijd wel een sympathieke ploeg gevonden.
Naas

Bericht door Naas »

foxy schreef:Peter , je bent een verstandige kerel
Ja Foxy, maakt ém nog maar wa zotter??! :D
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Kenenth KRBFC schreef:Ik wil hier geen nieuw topic voor openen, dus doe ik het hier even.

Ik heb gehoord dat de spelers van Heist al 3 maanden niet zouden betaald zijn? Iemand die hier meer van weet of die dit kan weerleggen?

Bij een ploeg waar het sportief slecht gaat duiken altijd geruchten op (niet enkel over niet betaalde spelers), zelf merk ik daar als supporter niks van, ik hoor wel eens iets waaien over toogpraat maar dat blijkt dan dikwijls te komen van de entourage van misnoegde spelers die de club al verlaten hebben of spelers die niet aan de bak komen, dus tot nader inzien ziet de lucht op den berg nog altijd blauw :D
Bekijk op www.kskheist.be eens het video-interview met Simon Vermeiren (die zoals velen ook moet k nokken voor zijn plaats) na de match tegen Woluwe, zie je daar een misnoegde speler ?
Peter

Bericht door Peter »

Naas schreef:
foxy schreef:Peter , je bent een verstandige kerel
Ja Foxy, maakt ém nog maar wa zotter??! :D
Neeje Naas, af en toe mag dat eens gezegd worden ;)
DAVILA

Bericht door DAVILA »

DAVILA schreef:
Kenenth KRBFC schreef:Ik wil hier geen nieuw topic voor openen, dus doe ik het hier even.

Bij een ploeg waar het sportief slecht gaat duiken altijd geruchten op (niet enkel over niet betaalde spelers), zelf merk ik daar als supporter niks van, ik hoor wel eens iets waaien over toogpraat maar dat blijkt dan dikwijls te komen van de entourage van misnoegde spelers die de club al verlaten hebben of spelers die niet aan de bak komen, dus tot nader inzien ziet de lucht op den berg nog altijd blauw :D
Bekijk op http://www.kskheist.be eens het video-interview met Simon Vermeiren (die zoals velen ook moet k nokken voor zijn plaats) na de match tegen Woluwe, zie je daar een misnoegde speler ?
Op het forum nr10 wordt het gerucht van die betalingsachterstand verspreid. Drie maanden niet betaald ?
1) dat wil dan zeggen augustus september oktober dus sedert begin van het seizoen ??? Lijkt mij heel onwaarschijnlijk
2) zoveel kan dat moeilijk zijn: we pakten amper punten, dus aan premies kan het al niet liggen
Laat het ons er maar op houden dat wij arm maar proper (lees correct) zijn.

En voor al wie droomt van tweede klasse: op termijn kan je daar NIKS gaan doen als je niet de middelen hebt om een volwaardige profploeg op de been te brengen. Overleven kan anders slechts mits heel veel inventiviteit van het bestuur, heel hard werken op en naast het veld, een portie meeval, het al dan niet aanwezig zijn van nog andere ploegen die in hetzelfde schuitje zitten.
Kenenth KRBFC

Bericht door Kenenth KRBFC »

DAVILA schreef:
DAVILA schreef:

Bekijk op http://www.kskheist.be eens het video-interview met Simon Vermeiren (die zoals velen ook moet k nokken voor zijn plaats) na de match tegen Woluwe, zie je daar een misnoegde speler ?
Op het forum nr10 wordt het gerucht van die betalingsachterstand verspreid. Drie maanden niet betaald ?
1) dat wil dan zeggen augustus september oktober dus sedert begin van het seizoen ??? Lijkt mij heel onwaarschijnlijk
2) zoveel kan dat moeilijk zijn: we pakten amper punten, dus aan premies kan het al niet liggen
Laat het ons er maar op houden dat wij arm maar proper (lees correct) zijn.

En voor al wie droomt van tweede klasse: op termijn kan je daar NIKS gaan doen als je niet de middelen hebt om een volwaardige profploeg op de been te brengen. Overleven kan anders slechts mits heel veel inventiviteit van het bestuur, heel hard werken op en naast het veld, een portie meeval, het al dan niet aanwezig zijn van nog andere ploegen die in hetzelfde schuitje zitten.
Ik heb het op het nr. 10 forum gezet. Maar zoals je ziet, zeker niet met de bedoeling jullie in een slecht daglicht te plaatsen.

3 maanden wil ook zeggen dat de spelers dan tranfervrij zouden zijn?

Het lijkt me ook wel straf eerlijk gezegd. 1 maand achterstand, dat kan gebeuren, maar 3 maanden?
eSKaa

Bericht door eSKaa »

Even terug over de match tegen Woluwe: er mag nog steeds gestemd worden op de 'man van de match'. Ik weet dat het allemaal niet simpel is, zeker niet als ge veel verliest, maar ik had deze keer geen moeite om er 3 spelers uit te kiezen die zich getoond hebben. Komaan mannen, stemmen begot. Morgen sluiten we de stemming van deze speeldag af, en maken we ook de speler van de 1e periode bekend.
Naas

Bericht door Naas »

Ik heb reeds gestemd (van maandag al) maar in tegenstelling tot u, Eskaa, had ik eigl wel best veel last om er 3 uit te kiezen!! ;)
Bij deze ook van mijnentwege nogmaals een oproep om te stemmen op de man vd match, dit is een zeer goed initiatief voor zowel supporters als spelers, maak er gebruik van ....
hesteneer

Bericht door hesteneer »

ik zal vanaf zondag ook stemmen ;)
hesteneer

Bericht door hesteneer »

@ kenneth : daar moete ni teveel van geloven!

Ik kan natuurlijk niet spreken in naam vd spelers, maar ik weet uit redelijk betrouwbare bron ;) dat de jeugdtrainers toch tijdig betaald zijn...dus ik veronderstel dat dit ook zo voor de eerste ploeg zo is...alleen winstpremies zijn nog niet uitbetaald :ugeek:
case closed dacht ik dan.
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Deze week te samen met de manager, Jan Moons, nog een bestelling van een paar duizend euro geplaatst voor de fanshop. Ik denk niet dat een ploeg in financiële problemen dit zou toelaten. Om maar te zeggen dat dit gerucht, waar wij in Heist niks van gehoord hebben, dikke zever is.
Plaats reactie