Transfers/vertrekkers 2013 - 214

hesteneer

Re: Transfers/vertrekkers 2013

Bericht door hesteneer »

ah gij zijt ne raul van lommel :) ik denk da iedereen hier nen andere raul voorheeft :)
eSKaa

Bericht door eSKaa »

Goeiemorgen Hesteneer :-)

Wat maakt het uit om er over te liggen kibbelen. Hij is weg, en komt niet terug. En dus zou men beter de tijd en middellen gebruiken om een vervanger te zoeken. Trouwens, ik weet niet waarom, maar andere 2e klasse teams werken wel meer met gehuurde spelers. Misschien moeten wij dat ook eens proberen. Niet dat daar de grote sterren bij zitten, maar mss wel gasten die potentieel hebben, en die speelminuten willen...
Anyway, ik heb vandaag mijn abo betaald he :-)
Peter

Bericht door Peter »

Enige wat ik hoop is dat, mochten er nog vervangers aangetrokken worden, dit zo spoedig mogelijk gebeurt zodat Cis de tijd krijgt om deze in de ploeg in te passen tijdens de voorbereiding.

Bij transfers die tijdens het seizoen gebeuren heb ik toch dikwijls m'n vragen. We zijn hier soms goed bij gevaren (Gorts, Rymenants, Van Dooren vanaf 1e volledig seizoen ...), maar het vraagt toch dikwijls ettelijke weken vooraleer deze spelers fysiek op niveau zijn, hun ploegmaats leren kennen, ...
En die paar weken tijd denk ik niet dat we hebben, zie hoeveel problemen we vorig seizoen hebben gehad door het missen van onze start.

Mocht er volgende week volk nodig zijn om tegen Lierse te spelen, graag zo spoedig mogelijk een seintje. Kwestie da'k m'n voetbalschoenen kan zoeken en die ook terug beetje kan inlopen zodat ik zeker geen blaren krijg ;)
Raul

Bericht door Raul »

Gelieve mij niet te verwarren met mensen die compleet verkeerde informatie verschaffen...
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Eigenlijk is wat nu gebeurd met Degeling en Neven een compliment voor onze scouting/transfer cel: twee jonge spelers met een pak tweedeklasse ervaring vonden vorig jaar blijkbaar geen ploeg tot Heist ze ter elfder ure inlijfde, goed gezien, al te hoge eisen zullen die gasten dus niet kunnen stellen hebben. Hopelijk lukt het ook dit jaar om nog een paar nuttige spelers onderdak te bieden. Moeten wij het daar trouwens niet van hebben, spelers die zich willen bewijzen om daarna hogerop te mikken ?
Niet vergeten dat Degeling (voor mij onbegrijpelijk) bij degradant Tienen zijn laatste jaar nauwelijks van de bank kwam... Namen kunnen wij trouwens toch niet betalen.
En btw: mijn abo is al lang betaald...
Vraagje: heeft iemand zicht op welke jongeren eventueel kan beroep gedaan worden in het eerste elftal ? Die lange centrale verdediger die van Westerlo kwam blijft die bij ons ?
Raulgonzalezblanco

Bericht door Raulgonzalezblanco »

Raul schreef:Gelieve mij niet te verwarren met mensen die compleet verkeerde informatie verschaffen...
En vertel mij welke verkeerde informatie ik verschaf? ;)
Ik denk dat je ook wel weet dat Heist een foute inschatting heeft gemaakt met de contractverlenging van Glenn Neven... Waarbij ik niet zeg dat het netjes is maar puur volgens het reglement en juridisch heeft Heist geen poot om op te staan!
Peter

Bericht door Peter »

Raulgonzalezblanco schreef:
Raul schreef:Gelieve mij niet te verwarren met mensen die compleet verkeerde informatie verschaffen...
En vertel mij welke verkeerde informatie ik verschaf? ;)
De advocaat van onze club heeft ervaring met op het juiste ogenblik en op de juiste plaats zijn kaarten op tafel te leggen...een forum is geen van beide denk ik.

Nu niet dat het er nog veel toe doet natuurlijk, enkel schade/verbrekingsvergoeding zou je nog uit de brand kunnen slepen, maar als speler en mens heeft Neven natuurlijk afgedaan in Heist.
klenne

Bericht door klenne »

Transfer van lommel united word mogelek teruggefloten :

Lommel united kondigde pas aan dat ze zich met het oog op volgend seizoen hebben versterkt met glenn neven . De middevelder kwam normaliter over van ksk heist, maar er is een kink in de kabel. Volgens het bestuur van heist kan neven niet vertrekken, omdat hij reeds een arbeidsovereenkomst had getekend bij hun club. Dat meld het belang van limburg.

Neven zou op 16 februari al een contract hebben getekend bij heist volgens het bestuur van de zwanen en dus mag hij niet vertrekken, klinkt het. Ze zullen indien nodig zelfs gerechtelijke stappen ondernemen om hun gelijk te halen. Het bestuur van lommel united heeft voorlopig geen oor naar de dreigementen van de kempése club.

"Dat moeten ze dan maar doen, wij delen hun standpunt niet. Zij spreken hier over een document, géén contract, dat geen bindende gevolgen heeft. Het regelement van de bond laat het zelfs toe", reageerde dirk vande boer vanuit het lommelse kamp.
Raulgonzalezblanco

Bericht door Raulgonzalezblanco »

klenne schreef:Transfer van lommel united word mogelek teruggefloten :

Lommel united kondigde pas aan dat ze zich met het oog op volgend seizoen hebben versterkt met glenn neven . De middevelder kwam normaliter over van ksk heist, maar er is een kink in de kabel. Volgens het bestuur van heist kan neven niet vertrekken, omdat hij reeds een arbeidsovereenkomst had getekend bij hun club. Dat meld het belang van limburg.

Neven zou op 16 februari al een contract hebben getekend bij heist volgens het bestuur van de zwanen en dus mag hij niet vertrekken, klinkt het. Ze zullen indien nodig zelfs gerechtelijke stappen ondernemen om hun gelijk te halen. Het bestuur van lommel united heeft voorlopig geen oor naar de dreigementen van de kempése club.

"Dat moeten ze dan maar doen, wij delen hun standpunt niet. Zij spreken hier over een document, géén contract, dat geen bindende gevolgen heeft. Het regelement van de bond laat het zelfs toe", reageerde dirk vande boer vanuit het lommelse kamp.
Correctie... Het reglement van de bond laat het zelfs NIET toe! Zo staat het ook in hbvl! ;)
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

DAVILA schreef:Vraagje: heeft iemand zicht op welke jongeren eventueel kan beroep gedaan worden in het eerste elftal ? Die lange centrale verdediger die van Westerlo kwam blijft die bij ons ?
Simon Verdonck? Ja hoor volgens mij wel. Het zijn o.a deze gast en Van Praet die dit seizoen meer op de voorgrond zullen kunnen komen.
klenne

Bericht door klenne »

Raulgonzalezblanco schreef:
klenne schreef:Transfer van lommel united word mogelek teruggefloten :

Correctie... Het reglement van de bond laat het zelfs NIET toe! Zo staat het ook in hbvl! ;)
Foutje :D zo staat het er idd in :D
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Dabo schreef:
DAVILA schreef:Vraagje: heeft iemand zicht op welke jongeren eventueel kan beroep gedaan worden in het eerste elftal ? Die lange centrale verdediger die van Westerlo kwam blijft die bij ons ?
Simon Verdonck? Ja hoor volgens mij wel. Het zijn o.a deze gast en Van Praet die dit seizoen meer op de voorgrond zullen kunnen komen.
Die Verdonck viel mij vorig jaar in de voorbereiding al op, met Grant, Put, Verdonck ziet het er centraal achteraan al beter uit. Misschien moeten we idd de kaart van de jeugd maar eens volledig trekken, we zien wel waar het schip strandt. Meedoen in het geld circus (buitenlandse obscure weldoeners, financiëel gesjoemel enz) wenst denkelijk niemand in Heist.
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

Afbeelding

Bron: GVA
Peter

Bericht door Peter »

eSKaa schreef:Trouwens, ik weet niet waarom, maar andere 2e klasse teams werken wel meer met gehuurde spelers. Misschien moeten wij dat ook eens proberen. Niet dat daar de grote sterren bij zitten, maar mss wel gasten die potentieel hebben, en die speelminuten willen...
Bij meeste clubs wordt er gewerkt met contracten van 1 jaar. In die optiek zou het dus ook niet onlogisch zijn om eens te gaan kijken of er geen spelers rondlopen bij naburige eersteklassers die zin hebben om zich bij Heist een seizoen te komen bewijzen.
DAVILA

Bericht door DAVILA »

Peter dat is voor mij ook onbegrijpelijk. Een jonge speler kan veel meer progressie maken in het eerste elftal van Heist dan bij de beloften van een eersteklasser. Is geld ook hier al het struikelblok ? Dan zijn die gasten ook wel heel kortzichtig, als toetssteen kan zo'n verblijf heel leerrijk zijn. Of zijn die spelers zelf bang het op eerste ploeg niveau niet aan te kunnen en verschuilen zij zich liever zo lang mogelijk onder het etiket 'belofte van eersteklasser x, y of z ?'
Plaats reactie