En vertel mij welke verkeerde informatie ik verschaf?Raul schreef:Gelieve mij niet te verwarren met mensen die compleet verkeerde informatie verschaffen...
De advocaat van onze club heeft ervaring met op het juiste ogenblik en op de juiste plaats zijn kaarten op tafel te leggen...een forum is geen van beide denk ik.Raulgonzalezblanco schreef:En vertel mij welke verkeerde informatie ik verschaf?Raul schreef:Gelieve mij niet te verwarren met mensen die compleet verkeerde informatie verschaffen...![]()
Correctie... Het reglement van de bond laat het zelfs NIET toe! Zo staat het ook in hbvl!klenne schreef:Transfer van lommel united word mogelek teruggefloten :
Lommel united kondigde pas aan dat ze zich met het oog op volgend seizoen hebben versterkt met glenn neven . De middevelder kwam normaliter over van ksk heist, maar er is een kink in de kabel. Volgens het bestuur van heist kan neven niet vertrekken, omdat hij reeds een arbeidsovereenkomst had getekend bij hun club. Dat meld het belang van limburg.
Neven zou op 16 februari al een contract hebben getekend bij heist volgens het bestuur van de zwanen en dus mag hij niet vertrekken, klinkt het. Ze zullen indien nodig zelfs gerechtelijke stappen ondernemen om hun gelijk te halen. Het bestuur van lommel united heeft voorlopig geen oor naar de dreigementen van de kempése club.
"Dat moeten ze dan maar doen, wij delen hun standpunt niet. Zij spreken hier over een document, géén contract, dat geen bindende gevolgen heeft. Het regelement van de bond laat het zelfs toe", reageerde dirk vande boer vanuit het lommelse kamp.
Simon Verdonck? Ja hoor volgens mij wel. Het zijn o.a deze gast en Van Praet die dit seizoen meer op de voorgrond zullen kunnen komen.DAVILA schreef:Vraagje: heeft iemand zicht op welke jongeren eventueel kan beroep gedaan worden in het eerste elftal ? Die lange centrale verdediger die van Westerlo kwam blijft die bij ons ?
FoutjeRaulgonzalezblanco schreef:Correctie... Het reglement van de bond laat het zelfs NIET toe! Zo staat het ook in hbvl!klenne schreef:Transfer van lommel united word mogelek teruggefloten :
Lommel united kondigde pas aan dat ze zich met het oog op volgend seizoen hebben versterkt met glenn neven . De middevelder kwam normaliter over van ksk heist, maar er is een kink in de kabel. Volgens het bestuur van heist kan neven niet vertrekken, omdat hij reeds een arbeidsovereenkomst had getekend bij hun club. Dat meld het belang van limburg.
Neven zou op 16 februari al een contract hebben getekend bij heist volgens het bestuur van de zwanen en dus mag hij niet vertrekken, klinkt het. Ze zullen indien nodig zelfs gerechtelijke stappen ondernemen om hun gelijk te halen. Het bestuur van lommel united heeft voorlopig geen oor naar de dreigementen van de kempése club.
"Dat moeten ze dan maar doen, wij delen hun standpunt niet. Zij spreken hier over een document, géén contract, dat geen bindende gevolgen heeft. Het regelement van de bond laat het zelfs toe", reageerde dirk vande boer vanuit het lommelse kamp.
Die Verdonck viel mij vorig jaar in de voorbereiding al op, met Grant, Put, Verdonck ziet het er centraal achteraan al beter uit. Misschien moeten we idd de kaart van de jeugd maar eens volledig trekken, we zien wel waar het schip strandt. Meedoen in het geld circus (buitenlandse obscure weldoeners, financiëel gesjoemel enz) wenst denkelijk niemand in Heist.Dabo schreef:Simon Verdonck? Ja hoor volgens mij wel. Het zijn o.a deze gast en Van Praet die dit seizoen meer op de voorgrond zullen kunnen komen.DAVILA schreef:Vraagje: heeft iemand zicht op welke jongeren eventueel kan beroep gedaan worden in het eerste elftal ? Die lange centrale verdediger die van Westerlo kwam blijft die bij ons ?
Bij meeste clubs wordt er gewerkt met contracten van 1 jaar. In die optiek zou het dus ook niet onlogisch zijn om eens te gaan kijken of er geen spelers rondlopen bij naburige eersteklassers die zin hebben om zich bij Heist een seizoen te komen bewijzen.eSKaa schreef:Trouwens, ik weet niet waarom, maar andere 2e klasse teams werken wel meer met gehuurde spelers. Misschien moeten wij dat ook eens proberen. Niet dat daar de grote sterren bij zitten, maar mss wel gasten die potentieel hebben, en die speelminuten willen...