De verwachtingen jah tis dan wel den beerschot maar we spele nog altij tege ne 4-de klasser dus ik ga er vanuit da we deze match gwn gaan winne

En daarna met zen alle naar den anderlecht

Doodse stilte omdat iedereen weet dat het wel eens mis zou kunnen gaan. Noem dit geen pessimisme, maar realisme. Eigenlijk spelen hier twee 3de klassers tegen mekaar. Met een volledig fitte kern zou dit een ander verhaal zijn. Aan de ploeg om het tegendeel te bewijzen.DAVILA schreef:Hoe zit dat hier eigenlijk ? Doodse stilte, wat zijn de verwachtingen ? Ik kan hier niet alleen de boel blijven opnaaien hé![]()
klenne, Peter, Foxy, hesteneer en consoorten, te druk bezig uw pamper aan te doen ? Ik zit hier een beetje in het hol van de leeuw, euh, de beer, maar wij gaan wel winnen hé
den beerschot den beerschot, die ploeg bestaat al jaren nimeer, tis Wilrijk .klenne schreef:Te druk bezeg mee al u berichten te leze he![]()
De verwachtingen jah tis dan wel den beerschot maar we spele nog altij tege ne 4-de klasser dus ik ga er vanuit da we deze match gwn gaan winne![]()
En daarna met zen alle naar den anderlecht
Wat bedoel je Leo ? Met een eersteklasse arbiter 8000 man ? Welk fenomeen krijgt dat voor mekaar ? Maakt Colina een comeback ?Leocannaerts schreef: Als ze nu ook nog eersteklasse-arbiter gaan afvaardigen is het spel compleet zeker[verschil tussen 8000 en 800 supporters
Helaas, scheids is gewoon DENIS VANBECELAERE , vlaggemannen CEDRIC WAROUX en DIMITRI VAN WEYMEERSCHDAVILA schreef:Wat bedoel je Leo ? Met een eersteklasse arbiter 8000 man ? Welk fenomeen krijgt dat voor mekaar ? Maakt Colina een comeback ?Leocannaerts schreef: Als ze nu ook nog eersteklasse-arbiter gaan afvaardigen is het spel compleet zeker[verschil tussen 8000 en 800 supporters
Elahesteneer schreef:Dahman in de spits...anders hebben we er geen