Bron: HLN
Is de nieuwe tribune niet gezet met geld van Heistse belastingbetaler en mag KSK dat niet tegen gunstvoorwaarden gespreid over lange tijd (deels) terugbetalen?de greize schreef:Als het gemeentebestuur vindt dat Heist op den Berg een tweede klasse voetbalploeg verdient, dat ze er dan iets aan doen en K.SK. Heist helpen. Tenslotte spelen we toch in het Gemeentelijk Sportcentrum en dat is nog altijd hun verantwoordelijkheid om dit in orde te brengen
De beste 24-28...? Zeg maar gerust de beste 20...JanM schreef:volgens dat artikel heeft de gemeente dus al 120.000 euro klaar liggen om de verlichting aan te passen![]()
Ik denk dat er andere manieren zijn om veel meer actieve sporters in onze gemeente te plezieren met dit budget...
wat is de kans dat Heist na een competitie hervorming in de categorie "betaald voetbal" valt? Behoren we tot de beste 24-28 ploegen van België, of is er sponsor-potentieel in deze regio om dat te worden?![]()
lijkt me een serieus risico om veel grote investeringen te doen als die niet echt veel toekomstperspectief hebben, zeker met gemeenschapsgeld
Westen (Roeselare) schreef:'k Vrees voor de toekomst van een hele hoop 2de klassers... De tijd van dromen is gedaan... Als kleine ploeg in tweede, of misschien wel in eerste, spelen zal er nooit meer bij zijn
Ik zal niet stoppen van dromen van tweede klasse omdat ik voor een kleine ploeg supporter, en jij zal nooit stoppen met dromen van eerste klasse! Op het moment dat dit gebeurd, hebben zij gewonnen!Blackbeard schreef:Hahaha,
this "New Era" they talk about is sh*t!
The age where people their dreams are over! eh?!
Hahaha...
People's dreams... NEVER END!!!
AM I RIGHT?
Voor zo ver ik weet is het dossier binnen, het is nu wachten op de uitspraak van de licentiecommissie (half maart ?)Neutral schreef:Wat is nu eigenlijk de stand van zaken ivm die licentie voor volgend seizoen ?