Gianni Vets

Die linkse moet gij kennen Hesteneer !!!
Jeunen is misschien wel een gemiste kans: al vier jaar patron op het middenveld van Oosterzonen, box to box speler die dit seizoen al veertien keer scoord. Bevriend met Bart Webers ? Zou het geen halfbroer kunnen zijn ?DAVILA schreef:WESTERLO 24.03.2015 - 07.09u Door: ludo coenenklenne schreef:Op dieje jeunen zenne facebook ist nog stillekeswel bevriend met bart webers
Bij KFC Oosterzonen moeten nieuwbakken trainer Stijn Geys en het clubbestuur voor volgend seizoen op zoek naar nieuwe aanvallers. Vier aanvallers van de ploeg zoeken volgend seizoen andere oorden op:
- Tim Jeunen trekt naar Hasselt
Bron: nieuws.be
Wel, dat was ook het eerste wat ik dacht. Jonge gasten, zeker niet slecht. Dat van die lengte heb ik nu niet opgezocht, maar ik veronderstel idd dat het zal gaan om stevig te kunnen staan in de hoogste amateur klasse. Ik hoop uiteraard ook op een verlengd verblijf van Van Praet, Beckers en Pruna. Vooral die 2 laatsten hebben niet echt een kans gehad, dus daar wil ik graag meer van zien. Van Praet was goed in zijn matchen, en speelde tot zijn blessure elke wedstrijd beter.DAVILA schreef:Wat opvalt bij de nieuwkomers: zijn allemaal nog heel jong, klein (Jansen 1.72 Van Asch 1.74, Dehond waar ook sprake van is 1.69m), is hier een nieuw Barcelona in de maak ?![]()
Is dit een doelbewuste strategie: die jonge gasten één jaar in tweede laten uitharden om dan in de hoogste amateurklasse voor de titel te gaan ? Hoe lang is het geleden dat wij het woord 'titel' nog durfden uitspreken ?
Neen, tenzij ik de laatste 4 matchen van het seizoen allemaal nog mag spelen. En zelfs dan nog zou ik twijfelen ...eSKaa schreef:We zullen het in een vraag gieten: Als jij Luckermans was, zou jij dan blijven??
Nog nix over gehoordEmile schreef:Hoe zit het trouwens met Dahman & Luckermans ?
Ja, omdat ik het heb voorgezegd.hesteneer schreef:de vandersmissen![]()
Hetzelfde voor Dahman , die jongen is 20jaar en als spits zijnde in KSK Heist spelen is altijd een knok partij om te kunnen scoren .will schreef:Wat ik mij ook steeds afvraag:
Er is steeds een "persconferentie"
Zijn er nog vragen? Nooit of te nimmer is er een kritische vraag.
De eerste vraag zou zijn: Wat is de reden dat Luckermans niet meer kansen kreeg in een toch niet zo denderend presterende groep, temeer aangezien zijn goeie prestatie de laatste wedstrijd.
Ik weet niet juist waarom he, ik heb het gewoon voor die gast