Transfers/Vertrekkers

Dabo
Beheerder

Re: Transfers/Vertrekkers voor 2015-2016

Bericht door Dabo »

Thorben Jansen

Afbeelding

Gianni Vets

Afbeelding

Die linkse moet gij kennen Hesteneer !!!
DAVILA

Bericht door DAVILA »

DAVILA schreef:
klenne schreef:Op dieje jeunen zenne facebook ist nog stillekes :D wel bevriend met bart webers :mrgreen:
WESTERLO 24.03.2015 - 07.09u Door: ludo coenen
Bij KFC Oosterzonen moeten nieuwbakken trainer Stijn Geys en het clubbestuur voor volgend seizoen op zoek naar nieuwe aanvallers. Vier aanvallers van de ploeg zoeken volgend seizoen andere oorden op:

- Tim Jeunen trekt naar Hasselt

Bron: nieuws.be
Jeunen is misschien wel een gemiste kans: al vier jaar patron op het middenveld van Oosterzonen, box to box speler die dit seizoen al veertien keer scoord. Bevriend met Bart Webers ? Zou het geen halfbroer kunnen zijn ? ;)
eSKaa

Bericht door eSKaa »

DAVILA schreef:Wat opvalt bij de nieuwkomers: zijn allemaal nog heel jong, klein (Jansen 1.72 Van Asch 1.74, Dehond waar ook sprake van is 1.69m), is hier een nieuw Barcelona in de maak ? :D
Is dit een doelbewuste strategie: die jonge gasten één jaar in tweede laten uitharden om dan in de hoogste amateurklasse voor de titel te gaan ? Hoe lang is het geleden dat wij het woord 'titel' nog durfden uitspreken ? :D
Wel, dat was ook het eerste wat ik dacht. Jonge gasten, zeker niet slecht. Dat van die lengte heb ik nu niet opgezocht, maar ik veronderstel idd dat het zal gaan om stevig te kunnen staan in de hoogste amateur klasse. Ik hoop uiteraard ook op een verlengd verblijf van Van Praet, Beckers en Pruna. Vooral die 2 laatsten hebben niet echt een kans gehad, dus daar wil ik graag meer van zien. Van Praet was goed in zijn matchen, en speelde tot zijn blessure elke wedstrijd beter.

Toch al enkele mooie inkomende transfers, die het vertrek van Hairemans ietwat minder zuur doen smaken. Maar een speler met de kwaliteiten van Geoffry hebben we ook volgend seizoen nodig. Maar kom, zo vroeg al werk van het nieuwe seizoen maken, dat kunnen we enkel toejuichen.
DAVILA

Bericht door DAVILA »

En laat ons Luckermans niet vergeten, die blijft hoop ik ?
eSKaa

Bericht door eSKaa »

We zullen het in een vraag gieten: Als jij Luckermans was, zou jij dan blijven??
KSKH

Bericht door KSKH »

eSKaa schreef:We zullen het in een vraag gieten: Als jij Luckermans was, zou jij dan blijven??
Neen, tenzij ik de laatste 4 matchen van het seizoen allemaal nog mag spelen. En zelfs dan nog zou ik twijfelen ...
will

Bericht door will »

Wat ik mij ook steeds afvraag:
Er is steeds een "persconferentie"
Zijn er nog vragen? Nooit of te nimmer is er een kritische vraag.
De eerste vraag zou zijn: Wat is de reden dat Luckermans niet meer kansen kreeg in een toch niet zo denderend presterende groep, temeer aangezien zijn goeie prestatie de laatste wedstrijd.

Ik weet niet juist waarom he, ik heb het gewoon voor die gast ;-)
hesteneer

Bericht door hesteneer »

de vandersmissen ;) ;)
Emile

Bericht door Emile »

Hoe zit het trouwens met Dahman & Luckermans ?
klenne

Bericht door klenne »

Emile schreef:Hoe zit het trouwens met Dahman & Luckermans ?
Nog nix over gehoord
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

KSK Heist haalde de 20-jarige flankspeler Thorben Jansen (Westerlo) binnen. Het realiseerde al zes inko- mende transfers. Eerder tekenden al doelman Bernd Brughmans (Cappellen), Jorne Segers(Hoogstraten), Nick Van Asch (Cappellen), Gianni Vets (Lierse) en Gaetan Lambregts (Lyra). David Wijns, dit seizoen gehuurd van OH Leuven, speelt de volgende twee seizoenen in Heist.

Als zekere vertrekkers zijn al de namen van Gwen Jacobs (Temse), doelman Bart Weyen (KFC Nijlen), Matthias Pittoors (Ternesse) en Geoffry Hairemans (Dessel) gekend.

Bron: GVA
Dabo
Beheerder

Bericht door Dabo »

hesteneer schreef:de vandersmissen ;) ;)
Ja, omdat ik het heb voorgezegd. :D
hesteneer

Bericht door hesteneer »

aja hoe konk da annes wete! ;)
foxy

Bericht door foxy »

opmerkelijk; ik heb altijd gehoord dat het moeilijk is genoeg linksvoetigen in een team te hebben; wij hebben er
nu al zes zeker ? Vdberg /Beckers/Rijmenants/VAsch/Jansen/Segers/ dit is toch een merkwaardig evenwichtige
transferactiviteit; hopelijk is de kwaliteit ook goed verdeeld.
Emile

Bericht door Emile »

will schreef:Wat ik mij ook steeds afvraag:
Er is steeds een "persconferentie"
Zijn er nog vragen? Nooit of te nimmer is er een kritische vraag.
De eerste vraag zou zijn: Wat is de reden dat Luckermans niet meer kansen kreeg in een toch niet zo denderend presterende groep, temeer aangezien zijn goeie prestatie de laatste wedstrijd.

Ik weet niet juist waarom he, ik heb het gewoon voor die gast ;-)
Hetzelfde voor Dahman , die jongen is 20jaar en als spits zijnde in KSK Heist spelen is altijd een knok partij om te kunnen scoren .
Ik denk dat je elke goeie spits van België van voor laat spelen bij KSK Heist dat geen 1 daarvan dat leuk gaat vinden , je moet jagen en werken,... en als je de bal hebt ben je kapot.
Plaats reactie