Klopt Dabo, dat heb ik mij ook afgevraagd, waar het Heistse publiek zat???

Nog niet vaak zo veel plaats gehad en dat tegen 'den aantwaarp'
Ben ook paar minuten voor affluiten moeten doorgaan en einde van de wedstrijd langs andere kant gevolgd. Toen viel me ook pas op dat het achter het doel eveneens een magere opkomst betrof én zelfs op de zittribune was er nog redelijk wa plek vrij...
Oké het was 'super sunday' in de Jupiler League én het was nog steeds vakantie voor velen, maar toch...raaaaaaar!!!
Eerste vergelijk, zaterdag 22/9 thuismatch tegen Westerlo!!
Wat de match betrof, kan ik vele opmerkingen/uitlaten steunen. Er was beterschap tgo Boussu en zelfs tgo Tubeke doch waren er nog steeds pijnpunten, maar die zal iedereen wel gezien hebben, inclusief technische staf, dus ga ik daar niet meer op terugkomen.
1 ding wás voor mij al duidelijk en is nogmaals bevestigd...Degeling moet ten allen tijde op het middenveld spelen en niet op den back!
Pittoors is idd goed bezig en met Reynders hebben we op die plek een waardige doublure.
Invalbeurt van Van Roosbroeck, maar vooral van Criel bracht heel veel gevaar en kan me alleen maar plezieren, net zoals de inzet van Stevens.
Als iedereen tegen Eupen zijn borst natmaakt, brengen we zeker iets terug mee ...hopelijk zelfs de vólle buit!??!!